2014/06/11

LIDIA KALITA - #pressday

Dziś w Warszawie odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji Lidii Kality na sezon jesień-zima 2014/2015, której miałam przyjemność przyjrzeć się z bliska. Na moje nieszczęście, w połowie zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Nie zabrakło także dobrej muzyki, pysznych przekąsek i smakowitych trunków, dzięki którym mogłam poczuć się jak w ukochanej Francji. Ale przejdźmy do konkretów :)
instagram.com/urszulazwiefka
Limonkowy płaszcz wpadł mi w oko jako pierwszy - zarówno kolor, jak i krój sprawiają, że myśl o jesieni i zimie mi nie straszna! Co więcej, już trochę nie mogę się jej doczekać. Po nocach będę także śnić o czarnej transparentnej spódnicy, którą najchętniej zabrałabym ze sobą na zbliżające się wakacje.

Całość kolekcji oceniam bardzo pozytywnie. Sukienki o niezwykle kobiecych fasonach, falbany, długie spódnice, metaliczne szpilki i inne obuwnicze cacka, cudowne tkaniny, spójna kolorystyka - to wszystko bardzo trafia w mój gust!

#LidiaKalita - GRATULUJĘ i dziękuję za zaproszenie!

UZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz